La informació, o la fas o te la fan

La sessió s'emmarca en la lluita pel dret a a la informació de la ciutadania i s'aprofitarà per presentar dos projectes: l'Informe sobre la Informació a Catalunya 2017 i d'un projecte de televisió comunitària i participativa que es vol impulsar en els propers mesos amb diferents col·lectius independents de la ciutat del camp de la comunicació. Es facilitarà informació sobre els mitjans de comunicació a Catalunya que permetrà copsar la qualitat i independència de la informació: penetració als mitjans, canals i audiència a televisions, ràdio, diaris, mitjans digitals, i relacions de propietat. També es presentaran els col·lectius que impulsaran un projecte de televisió comunitària.

Activitat organitzada i promoguda per l'Eix de Dret a la Informació i la Comunicació. També participaran: Cristina Mora de Fora de Quadre; Carme Mayugo de Teleduca; Sílvia Cepero de Càmeres i Acció; Pablo Zareceansky de Quepo i amb la presència d’altres membres dels col·lectius impulsors: El Parlante, La Mosca, Col·lectiu Paso a Paso, Ubu Tv, Neokinok, DSP - La Virreina, El Mirador.